سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غروب کارون


ادبیات (شوکت سازند)
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
بهار عشق
در جستجوی تو *** مجتبی نجف زاده***
*مریم حقیقت*
آیه های مذاب*فاطمه مرادی*
آرین شعر
دوزخیان زمین
یادداشتهای روزانه رضا سروری
انجمن ادبی دانشگاه زابل
یاسوج عــــشقـــــولـــــک
جیگر نامه
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
تنهایی من
آیان ... * جواد*
بانوی آفتاب
من هیچم
وبلاگ شخصی محمد جواد ایزدپناه
دوباره نو(mona)
توکای شهر خاموش
گوشه دل
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
بهزاد بهادری
بهزاد بهادری****
دردواره*آذر قلی نژاد*
سید محمد رضا هاشمی زاده
پیله تنگ پروانگی**علیرضا نعمت پور**
انجمن شعر کاشان
فرهنگسرای نصرالله مردانی(ستیغ سخن)
عماد شوشتری *** آخرین چریک
زمزمه های دل ** آل مجتبی**
سراب در دویدن آهو ** مارال عابدی**
زوزه*مصطفی اسدی*
ترشحات ذهنی حق گو
ساقی نامه ** انجمن ادبی**
سحوری **غزل امروز**
جامی از احساس
روح خزنده*فروغ*
مجله شعر آستان***
هیشکی *** فردین
*سمانه نائینی*
پیاده رو * هوشنگ حبیبی*
پ.الف.صبا
رزا جمالی

منم که اُسکلم و اُسکلی مرام من است

همیشه هرچه حماقت «سند به نام» من است

از این دکان سخاوت به هر کسی سهمیست

غم تمامی عالم ناهار و شام من است

شکسته ایم و زِ اندوه قلبمان خون است

لذیذ خونِ دلی که شراب جام من است

در این زمانه ی آشوب خانمان برکَن 

بیا و بزم به پا کن که قتل عام من است

شبِ رهایی تن از حصار خوش بینی

شبِ قصاصِ حقیقت و انتقام من است!

دو چشم مست و خمار تو جوخه ی اعدام 

اسیر عشق شما بودن اتهام من است

بیا و با دو لبت حکم را قرائت کن

که لغزش دو لبت قبله و امام من است

دوباره هر چه توانی به روز من آور

که زخم و نیش تو داروی التیام من است

همین دو چشم پرآشوبِ فتنه انگیزت

همیشه باعث تمکین و احترام من است

بیا و با نگهَت سوی من اشارت کن

ولایت نگَهَت اوج ِ التزام من است!

از این نگفته کلام و زِ حالتت پیداست

منم که اُسکلم و اُسکلی مرام من است.....

 

نوری نوروزی- آذر 93


ارسال شده در توسط نوری نوروزی