سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غروب کارون


ادبیات (شوکت سازند)
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
بهار عشق
در جستجوی تو *** مجتبی نجف زاده***
*مریم حقیقت*
آیه های مذاب*فاطمه مرادی*
آرین شعر
دوزخیان زمین
یادداشتهای روزانه رضا سروری
انجمن ادبی دانشگاه زابل
یاسوج عــــشقـــــولـــــک
جیگر نامه
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
تنهایی من
آیان ... * جواد*
بانوی آفتاب
من هیچم
وبلاگ شخصی محمد جواد ایزدپناه
دوباره نو(mona)
توکای شهر خاموش
گوشه دل
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
بهزاد بهادری
بهزاد بهادری****
دردواره*آذر قلی نژاد*
سید محمد رضا هاشمی زاده
پیله تنگ پروانگی**علیرضا نعمت پور**
انجمن شعر کاشان
فرهنگسرای نصرالله مردانی(ستیغ سخن)
عماد شوشتری *** آخرین چریک
زمزمه های دل ** آل مجتبی**
سراب در دویدن آهو ** مارال عابدی**
زوزه*مصطفی اسدی*
ترشحات ذهنی حق گو
ساقی نامه ** انجمن ادبی**
سحوری **غزل امروز**
جامی از احساس
روح خزنده*فروغ*
مجله شعر آستان***
هیشکی *** فردین
*سمانه نائینی*
پیاده رو * هوشنگ حبیبی*
پ.الف.صبا
رزا جمالی

سال 92 لحظات پایانی خودش رو سپری می کنه، سال پر ماجرایی که می توانست یکی از خاطره انگیزترین سال ها

برای ما باشد. حالا که به پشت سرم نگاه می کنم انبوهی از حوادث و اتفاقاتی - چه ملی و چه شخصی- را می بینم که


باورم نمی شود همه اینها در یک سال اتفاق افتاده باشند. در عرصه ملی جابجایی قدرت در جریان انتخابات ریاست جمهوری

وخردادماه پر ماجرا، در عرصه بین المللی ارائه رویکرد تازه ای در عرصه دیپلماسی هسته ای، وقایع سوریه و تجزیه اوکراین

و صف آرایی دوباره غرب و شرق دربرابر هم و در مسائل شخصی خودم تعویض سه باره محل کارم و فراز و نشیب های

فراوانی که در طول یک سال گذشته تجربه کردم از 1392 سالی ساخت که اکنون نه می توانم بگویم سال بدی بود و نه می

توانم بگویم سال خوبی بود!! فکر می کنم بسیاری از دوستانم هم مانند من فکر می کنند. به هر حال سال 92 هم گذشت و

به تاریخ پیوست و جز مشتی خاطره چیزی از آن برایم به یادگار نماند. امیدوارم سال نو سالی خوب و پر برکت برای همه

دوستان عزیزم باشد. در این مجال از همه عزیزانم می خواهم رنجش هایی را که در طول سال گذشته از من دیده اند بر من

ببخشند و خاطرات ناخوش سالی که گذشت را رهسپار فراموش خانه ذهن کنند. 


از همسر عزیزم نیز بابت تحمل همه سختی ها و کاستی هایی که به دلیل شرایط من در طول سال گذشته بر او

تحمیل شد عاشقانه سپاسگزارم. امیدوارم در سال جدید لبخند زیبایش را بر لبانش و برق شادمانی را در نگاهش

همواره پایدار ببینم.


سپاسگزارم از همه دوستانی که با وجود دفعات محدود به روز شدن این وبلاگ باز هم فراموشم نکردند و آمدند و زنگ

را زدند هرچند کسی در خانه نبود تا در را بر رویشان بگشاید.


سال نوی همه شما عزیزانم مبارک و در این سال از خدای مهربان همه خوبی ها را برای شما و خودم در خواست می

نمایم.


نوری نوروزی


28/12/92

 


ارسال شده در توسط نوری نوروزی